Ganduri …

Mda…
Grea decizie .. este ora tarzie trecut de miezul nopti si eu ca de obicei nu am chef sa ma pun sa dorm..
As vrea sa scriu despre ceva dar nu am idee despre ce as putea sa scriu, as vrea sa scriu despre tine… de fapt despre el, dar nu as vrea sa afle vreo data ca inca ma mai gandesc la el… mda nu ma pot impotrivi oricat as incerca:-?…. De exemplu acuma ma luat un val de emotie fara sa stiu de ce? Adica asa dintr’o data , probabil ca mi’am amintit un lucru ce probabil ca ieri nu conta la fel de mult ca astazi, lucrul acela ar putea fi banal , defapt nu este un lucru este o atractie fizica cel putin din partea mea … din partea lui nici pomeneala ca ar putea sa existe asa ceva , el are viata lui , prieteni lui , pun pariu ca nici nu stie de existenta mea. Vine varaaa…. he , he , he cand ma gandesc ca acum 2 ani imi doream asa de mult sa fie vara si sa stau afara … acum parca nu mai am acelasi sentiment .., adica imi doresc foarte mult sa ies afara sa’l vad , chiar daca el nu ma observa si inacelasi timp m’am cam sarutat sa tot plang fara ca cuiva sa’i pese… Cred ca ar trebui sa vina timpul in care sa spun ” Gata s-a terminat” .. ce simplu e sa scrii , si sa te gandesti adica sa iti creezi lumea ta in care poti face ce vrei , de acea imi place sa scriu , sa-mi pun gandurile pe o foaie ( in cazul meu pe acest blog)
Acum ma simnt mai bine ca m’am descarcat si am spus ce aveam pe suflet…

P.S. : O sa-mi lipsiti foarte mult colegii , adica pana ieri nu am realizat ca o sa’mi fie asa de dor de voi , intr’o secunda dispar 8 ani de zile petrecuti impreunaaa… Mda… va iubesc pe fiecare in parte , chiar daca ne’am certat de atatea orii

3 comentarii

  1. Duteeee ce fain ai scris
    Si sa sti ca si eu te iubesc
    Chiar daca ne-am certat =))

  2. Duteeee ce fain ai scrisSi sa sti ca si eu te iubescChiar daca ne-am certat =))
    +1

  3. foarte cool🙂 …

    si ai dreptate …chiar poti sa te descarci scriind pe blog.🙂

    :*


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

