Ce-mi doresc acuma :-?

Ce-mi doresc acuma😕

Poi pentru un inceput as vrea sa fie mereu Primavara… da , da este anotimpul meu preferat nu are rost sa intram in deatli, sa plec, mai degraba as fugi spre necunoscut si m’as opri acolo unde nu cunosc nici o persoana , si nimeni nu ma cunoaste pe mine , da asta ar fi o varianta …. sau mai bine as disparea pentru cateva clipe si as cerceta unversul… probabil primul lucru care l’as face in univers as merge aproape de o planeta sa ma uit atenta la un satelit [ inspiratia mi’a venit in timp ce vorbeam cu tine :)) ] … aaa da as mai vrea sa ploua , sa ma uit asa in gol la cer si sa-mi imaginez diferite lucruri , ca de exemplu noaptea de Craciun petrecuta pentru prima data cu cea mai buna prietena si cand ma speria ( ma speriam dearece afara ploua cu galeata si fulgera la fel de tare ) sau as vrea sa raman mereu adolescenta , stiu ca uneori imi doresc sa cresc cat mai repede… sau aa da ultima dorinta sa raman mereu alaturi de colegi mei chiar daca ne certam mereu ne mai si intelegem noi:-j , o sa-mi lipsiti , mi’a luat cam mult timp sa recunosc asta nu?:>:))

6 comentarii

  1. Imi place ca ai insipiratie si scri cu niste cuvinte deosebite
    Ma linistesc mereu cand citesc ceva scris de tine
    Ca vine vorba…eram nervoasa cu liceele
    Si acum cand am citit asta m-a linistit
    Nu m-am mai gandit la nimin
    Sper sa ramai tot asa si sa scri in continuare la fel de frumos
    Succes!….Te iubeste Cristina

  2. Lady cam greu ti`ai dat Seama ca o Sa`ti fie dor de noii
    da nah :)) totuSii` mai bine mai tarziu decat niciodata :*
    hai La Multii` Anii` k inca eSti un copill😉
    Si la 65 de ani tot o Sa`ti zic „La Multii` Anii” pt ca Sufletul trebe Sa fie tanar nu cOrpu😉
    hai gata ca o dam in citate =)))

  3. da , mersi..
    la multii ani si tie
    >:D<

  4. Duuude`>:D:)
    :))
    Oricum, dude, eu te iubesc! [>;d<]


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

