Dragoste…?

Dragoste…?

Hmmm… da ,nu putea lipsi acest subiect de pe blog’ul meu , si sincera sa fiu mi’a luat o perioada de timp sa ma gandesc daca sa scriu sau nu ..:) … Dar iata ca m’am hotarat sa scriu.
Cand spui cuvantul „Dragoste” ar trebui sa simti un fior prin tine care iti zguduie fiecare particica a corpului. Cand esti indragostit te simnti cea mai norocoasa finta de pe planeta , oare de ce😕 … Dar nu inteleg un lucru , sunt persoanele alea care iti spun de exemplu ” Vai imi place un baiat asa de muult ( sau o fata) ” si dupa maxim trei zile tot aceasi persoana iti spune” Gata nu’mi mai place ” … Daca iti place de cineva … dupa parerea mea… nu poti sa uiti asa de usosr, eventual persoanele respective nu stiu ce inseamna acest cuvant , nu spun cumva ca eu as sti , dar nu e asa de simplu sa te indragostesti de cineva si pe urma sa uiti asa de repede . Dragostea invarte toate lucrurile in jurul tau , e cel mai bun cadou primit de la cineva si pe care o persoana o poate avea , cand iubesti te poti considera una dintre cele mai importante persoane din univers.

10 comentarii

  1. Well… a iubi si a placea nu-i tot aia:)) Doar cand am trecut si noi de 17-18 ani sau chiar mai mult, putem spune ca iubim pe cineva (nu ma refer la Dumnezeu, mama, tata, bunicu’, bunica, catelu’ etc…). Oricum, n-are rost sa ne gandim la dragoste. E prea devreme.:) Traieste-ti viata, dude! Lasa amorul:))

    • eu:-w..:))
      nu ma fa sa scriu ceva aiceaaa..
      tu sa-ti traiesiti viata:)))
      lasa tu problemele , ca tu ai avut probleme…
      in fine intelegi tuu
      >:D<

  2. App, adooor poza:X:X

  3. siiii………articolu’ e genial!:X:X Se vede ca-i scris de tine:)) De exemplu, daca as fi avut 10 persoane [sa zicem] din care sa aleg care anume a scris articolu’, clar stiam ca esti tu:)) Bagi niste metaforeeeE’:X Bravo!>:D<

  4. mersii…
    m-ai facut sa rosesc ;))
    >:D<

  5. Heeeeeei! >:P
    Eu nu ziceam atunci de tine:-L
    Ziceam la modul GENERAL.:))
    Dude…:-j
    Si n-am avut nicio problema>:P
    Doar tampenii si copilarii:-j
    De-le dreq’:))
    Chiar nu mai imi pasa de nimic:))
    Si-mi traiesc viata:>:)) [doar ma holbam de pe balcon la unu’ dragut, chiar daca el facea…. ( nevoile:)) ) in tufis:))))]
    And…..luv you>:D<:X:X

  6. :>
    nu stiu ce sa zic sunt prea fericita acuma…
    and …
    me to….
    Love >:D<

  7. Cata love is in the air:>
    Doar amicala, God:)))
    :>
    >:D<

  8. da , da
    :))
    >:D<
    doar esti bff a meaa>:d<

  9. fain articolu…

    dragostea asta :-<


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

