Te doare? Asta si vreau…

Te doare? Asta si vrea…
Vreau sa simnti durearea cei iti trece prin vene la fel cum am simntit si eu de atatea ori cant tie nu-ti pasa , cand ma ignorai, cand treceai pe langa mine si nici nu am bagai in seama.Se numeste razbunare? Sper ca nu , nu-ti doresc rau ce mi l-ai facut tu mie , dar vreau sa simnti ce am simntit si eu o data .Ploaia mi-a limpezit amintirile stergandule , alugandule in infinit , in coltul umbrelor ce nu este redeschis niciodata de creierul meu , le tine acolo pana cand sunt pregatita sa iert , asta daca se va intampla vreodata sa te iert. Ti s-a intamplat vreo data sa ai cea ce-ti doresti si intro secunda sa pierzi tot? Mie da ….
Si credema nu’i usor sa te gandesti ceea ce ai avut si nu ti-a pasat, iar acuma ai da orice sa mai treci o data prin clipele alea chiar si o secunda ti-ar fi de ajuns. Da stiu doare , dar nu ai ce face , orice finta , lucru din jur e important chiar daca nu-ti dai seama acuma iti vei da seama peste ani si atunci va fi prea tarziu , ca in cazul meu. Va merge sa spui doar iartama? Nu , nu si la mine , nu voi accepta scuzele celui ce m-a dezamagit , dar asta spun acum. Doar un cuvant este de ajuns sa-mi spuna ca sa iert… Dar nu o face , sta ,tace , plange , sufera , pana inebuneste … Reputatia? Isi strica reputatia daca isi cere IERTARE in fatza unei fete? De aia face asta? De aia se ascunde de mine? … Nui nimic , va veni si vremea mea cand el va incerca sa vorbeasca cu mine si eu o sa’l ignor , dar eu nu pot eu nu sunt asa , tin la persanele apropiate … si as face orice pentru ele.. Dar ele pentru mine nimic … Si totusi inca sunt bine , inca nu mi-am pierdut increderea … Astept inca o data sa spui cuvantul magic „IARTAMA” promit de data asta va fi altfel…..

1 comentariu

  1. suuper articol :* bv


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

