Prieteni? Mai bine nu…..

Prieteni? Mai bine nu…..

Prietenie? Probabil multi dintre voi o aveti… Cunoasteti persoane in care aveti incredere si in care sunteti convinsi ca nu va vor dezamagi niciodata.
Dar in situatia mea mai bine fara prieteni , adica prea multe dezamagiri , crezi ca ea este persoana in care poti sa ai incredere si sa ii spui tot dar atunci cand ai nevoie de ea te ignora total sau mai bine spus da cu piciorul in balta la toti acesti ani.
Am ajuns la concluzia ca un om care nu are prieteni este ca o statuie sculptata, adica nu vorbeste cu nimeni si isi tine toate gandurile pentru el impietrite in sufletul lui de piatra cea ce e mai bine, nimeni nu il poate trada.
Uneori ma simnt singura in propria mea lume si am senzatia ca nu exist pentru nimeni, dar mai bine asa decat sa stau sa plang pentru orice persoana care nu conteaza. Intrebarea care mi’o pun de fiecare data este ,,De ce mi se intampla numai mie?”
Si raspunsul e unu simplu , nu stiu sa-mi aleg prieteni , las cale deschis oricui sa se apropie de mine sfarsind batandusi joc de fiecare data facandu’ma sa-mi pare mie rau chiar daca ele au gresit.
Stiti senzatia aia de dezamagire atunci cand te cearta parinti sau iei o nota proasta? Asa m-am simntit eu in ultimele saptamani din cauza prietenilor si ei se mai intreaba de ce nu vreau sa ies afara sau in oras , nu vreau sa ies deoarce ma simnt in plus alaturi de ei.
Intrebarea e cat timp va mai dura aceasta dezamagiere?

8 comentarii

  1. Multi au acest sentiment dar nimanui nu-i pasa…toate vin si trec..

  2. Nu iti garantez ca vei fi bine fara prieteni… sincer crede-ma ca stiu perfect cum te simti! si eu am acest sentiment… uneori, dar ce mai conteaza nu? „Mai bine singur… ” iti spui… dar nu este… in fine, un om isi ia singur deciziile, dar poate accepta sfaturile altora…. ai grija de tine!

  3. Nu poti sa ramai fara prieteni… din pacate, am fost proiectati ca abia dupa ce facem o tampenie, sa ne dam seama de gravitate… dar e prea tarziu… prea tarziu…

  4. in primul rand NU ti se intampla numai tie.
    in al doilea rand sa fim seriosi. de ce te simti in plus cand poti sa le dovedesti ca nu e asa..
    cu cat o sa stai mai mult in casa.. cu atat o sa te indepartezi mai tare de prietenii tai.
    Iti doresc tot binele din lume >:D< ( a hug from a friend)

    .A13

  5. nu neaparat….adica , nu te’ai intrebat daca exista persoane care tin la tine si pe care poate nu le numesti prieteni, dar ele te considera prietena? gandeste’te….daca te’ai certat cu cineva, atunci nu inseamna ca toti sunt lafel…( daca ai citit cu atentie, atunci ai inteles la ce ma refer)🙂

  6. exista si vor exista mereu numai ca majoritatea m-au dezamagit …

  7. Majoritatea fiind formata dintr-o singura persoana…

    • ha , ha , ha ..
      da era vorba despre tineee:))
      mda nu trebuie sa ne mai certam in vecii
      >:D<


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

