Trezestema cand apari

Trezestema cand apari

Trezestema cand totul se sfarseste
Cand inima ta iti va fii cuprinsa de moarte
Atunci vei intelege durerea strapunsa de tine
In amintirile ce ma bantuie cu sentimente batrane.

Ma vei putea privi cum te privesc eu
Poate o lacrima te va reintoarce din drum mereu
Visand la ce a fost o data
In gandurile stinse de o vara ciudata.

Cand traiam in mica noastra lume
Gandindune la un loc anume
Ma faceai sa zambesc doar privindute
Acum adorm alergand dupa imagini nevazute.

7 comentarii

  1. suuper:X:X:X bravo

  2. Bravo!:X [and i know something very important ‘bout that poem;))]

    • Probabil este vorba despre cineva in aceasta pooezie..🙂
      Sau poate mi-am dat seama deabea dupa ce am terminato…
      Eram un pic nervoasa cand am avut inspiratia sa fac poezia asta 🙂

  3. i know, i know, i know;)) eu stiu si despre cine:-„

    • Tu intodeauna sti despre cine e vorba…
      Daca nu-ti spune eu iti dai singura seama
      Si tot afli🙂

  4. Pai logic:>:>:-„


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

