Rege printre stele

N-am mai facut de muult o poezie , asa ca astazi m-am gandit sa incerc sa fac … sper sa va placa ….!🙂

Rege printre stele

Din cer iti cobori adanc privirea
Blestemand prin fulgi de nea
Zbori prin adanca moarte
Incercand sa evadezi din propria carte.

Sufletul isi da duhul printre stele
Incercand sa-si gaseasca amuletele
Dar tu iti versi lacrimile de speranta
Vrand sa te echilibrezi intr’o balanta.

Focul se revarsa asupra pamantului
Tu incerci dinou evadarea din forta abisului
Credinta ta da putere iubiri ce o porti
Raul din sufletele noastre tu vrei sa’l indrepti.

Curajul , puterea si speranta ta
Ne-a salvat din panta abrupta
Tu pleci dinou spre cerul infinit
Find primit ca un rege cuvenit.

16 comentarii

  1. Nah…sa nu ma mai bati la cap sa-ti dau comm la asta:))) Happy?:P:P:)) Deci…stai sa arate mai estetic:P….Foarte faina, bravo, ai mare talent etc etc etc:)) Bravo!>:D:D< Acum you're happy?:))

  2. Hei nu te-am batut la cap :|:|
    ti-am spus sa dai com daca vrei inainte sa vi la mine😐

  3. Taaaaaci!:)))))))) Ca-mi tot ziceai „Da com. Da com.” Gata, nu te mai parasc:-j:-„:-„

  4. ti-am spus o data sau de 2 ori :))

  5. EEEEEEEEEEEEEEEEEh! Gata, tac!:)) Ca apoi mi frica sa vin al tine acasa:))))

  6. :-w o sa te astepte o bataie cu perne ca minti:))
    asa ca ai grija :))

  7. Sper k nu faci ca data trecuta:-w Sa pui perna pe capul meu si s-o folosesti ca pe scaun:))) Si eu sa-ti fac semne ca nu mai am aer aratand cu degetul spre perna, si u sa-ti dai seama dupa ceva timp:)):-w

  8. =))
    cand?
    :))
    in fine:-j
    nare rost sa vorbim pe blog…
    mai bine vorbim pe mess:)

  9. Pai noi vorbim pe amandoua, maan=))=))

  10. Pai tu chiar era atunci sa m-omooori=)) Ale e criminalaaa!>:)>:)>:)

  11. super poezia😡

  12. multumesc:)

  13. Ce crima! Te-am tinut cu capul in jos=))=))

  14. suuuuuper tare:X:X:X


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

