Eragon


Hello , Hello

Cu cateva zile in urma am intrat pe youtube sa ascult muzica si din intamplare am dat peste o melodie de a lu’ Avril Lavigne – Keep Holding On , da stiu e destul de vechie dar am descoperit ca este pe coloana sonora a filmului Eragon. Cand am vazut clipul mi-am adus aminte ca in urma cu cateva luni am citit acea carte si am spus de ce sa nu ma uit si la film? L-am descarcat de pe net si m-am pus sa ma uit , e un pic cam diferit de carte dar am ramas far cuvinte cand l-am vazut , chiar merita vazut .

In film este vorba despre un baiat care este dat de mama sa in grija unchiului sau , el creste mare si intr’o seara merge la vantoare pe drum gaseste un fel de piatra pretioasa , in urmatoarele zile afla ca aceea piatra este defapt un ou de dragon . Umbra , slujitorul regelui este trimis sa’l omore pe baiat si pe dragon , dar apuca sa’l omoare duar pe unchiul lui . Intre timp un fost cavaler la instruit pe Eragon , el find cavalerul care a adus era dragoniilor inapoi.
M-ai departe scrie in carte sau mai bine va uitati la film ;x ;))

15 comentarii

  1. i love melodia asta :X

    filmu nu lam vazut dar pare interesant

  2. ar trebui sa te uiti si da filmul e interesant;x;x;x

  3. e superba melodia….si cred ca imi place si filmul

    imi dai si mie sa citesc cartea chiar daca imi ia un an😀 :)):))

    :*:*:*:*:*

    super faine toate articolele >:D:D<

  4. multumesc>:D<
    daca vrei o sa-ti dau sa citesti..
    dar promitemi ca de data asta o sa incerci si tu sa o citesti mai repede:))

  5. mda..si yo acum 2 min tot mel aia o ascultam :))
    nice articol :>
    cred k o sa ma uit si yo la filmu` ala :))
    >:D<

  6. aleexutza😛 n’am mai lasat de mult commm-uri😀 :”> oopzila😀 pai de film nu stiu nik…..mi’l recomanzi?😛

  7. da , e cel mai fain film
    si iti recomand si cartea:X

  8. Goood…:| Toata lumea vrea sa vada filmul, man:)) Ma rog:)):P

  9. Tu nu vrei sa’l vezi ?
    :>

  10. Mda……peste nush kt timp vin la tine sa vedem filmul:))))) cStai sa plece-ntai ai meei:-@

  11. Da , dar noi o sa ne uitam acuma la filmul ,,What a girl wants ”
    ;))

  12. Da?=)) Wtf! Mie nu mi-ai zis, cow:))

  13. Uitate la ce am vorbit pe mess mai bine sa vezi ;))
    ca ti-am spus ca o sa ne uitam la alt film ce il descarc acuma🙂

  14. Whatever…:-j…o venit Pastele si tot n-am vazut filmu’=))


    • Avem intreaga vacanta la dispozitie pentru filme🙂
      Incepand cu ziua de astazi cum ar fii…..
      Duar o sa ne uitam la filmul Caroline…🙂


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

