C-Walk

He , He , He n-am mai scris de mult din cauza lipsei de timp si cea a ideilor;))

Nu stiu cati dintre voi ati auzit de Crips Walk cunoscut si subnumele de c-walk, in Romania nu s-a pus inca accentul pe acest dans deoare ce este practicat mai mult de oameni de culoare.Putin sunt cei care au auzit si cei care il practica. Dansul a aparut pe la inceputul anului 1970 , primi care au inceput sa practice acest dans au fost membri unei bande numita Crip din Los Angeles , California.

Rivalitatea dintre Crips si Bloods sa extins asupra lumii de divertisment , cu o adaptarea de dans ,gasca de diversi artisti de muzica rap de pe Coasta de Vest , care a dat numele sau Crip Walk. ” Crip Walk ” a devenit vizibil de pe auto-site-uri de radiodifuziune , cum ar fi YouTube. MTV a refuzat sa difuzeze orice videoclipuri muzicale care contin „Crip Walk” .

Aceste lucruri s-au petrecut cu mult timp in urma , in ziilele noaste dansatorii de C-Walk se considera o mare fmilie si exprima asta prin munca pasnica depusa prin dans sau cum o denumesc ei ,, O modalitate de a gandi cu picioarele”

Doi dintre dansatori care au fost remarcati prin talentul lor de a dansa C-Walk sunt : JDN si Viet Jr.

P.S. Good work 3DU4RD🙂

17 comentarii

  1. Ce tare danseaza ala…
    Mi-ar place sa dansez si eu asa…(in vise)
    :)):))

  2. poi daca nu incerci nu sti de ce esti in stare , ar trebui sa incerci si tu sa dansezi cine stie poate chiar o sa-ti placa:>

  3. imi place cum danseaza

  4. da , danzeaza fain🙂

  5. Frate, da’ ce-i mai merg picioarele:|:|:X Eu sigur m-as impiedica din prima:)) Danseaza super:X

  6. las ca nu cred ca te-ai impiedica tu asa de usor:-j … asta e duar imaginati ta ;;)

  7. danseaza destul de fain ala…:D

  8. Yup, dude. Imi place. M-am si informat. :)) Am cautat pe youtube si-am vazut mai multe.🙂 Invata si tu!😛

  9. nu stiu :-?? o sa incerc probabil si eu sa invat
    cine stie :))

  10. Nu ma-mpiedic pe naiba:))))) De parca u nu ma cunosti deloc:))

  11. wooww:X:X ce tare :X

  12. ce ma lauda lumea:))
    multumesc multumesc
    poi nah fiecare cu ce poate
    dak va chinuiti putin o sa reusiti;)

  13. esti un prost edii .. UN PROOSSTTT .. varza .. mushii… :))) cand mai facem un 2way .. ?:))

  14. ia vezi ce zici:))
    k dupa mai visezi u 2 way=))

  15. o intrebare cei aia 2 way?🙂

  16. poi 2 way e ala atunci cadn danseaza unu si dupa intru altu dar pe aceesi mel si contuinua:>


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

