Fumatul poate sa ucida…

Fumatul poate sa ucida…

 

Ieri la ora de dirigentie am aflat multe lucruri despre Tutun si cel putin pe mine m-au ingrijorat.

Stiati ca o tigara iti poate reduce viata cu 10 minute, ganditiva la cei care fumeaza pachete intregi nu numai ca isi pot distruge corpul ma refer la plamani , pancreas , inima si in cele din urma la creier , murind.

Iti poti distruge sanatatea chiar daca stai in preajma cand cineva fumeaza deoarece chiar daca tu nu fumezi inspiri la randul tau NICOTINA.

Si nu zic asta pentru ca eu nu fumez dar chiar poti muri , am avut o cunostinta de familie care la 40 de ani avea plamani negri din cauza tutunului si a murit lasand pe lume 3 copii .

Deci in concluzie spune STOP tutunului , sincer chiar nu merita sa-ti pedepsesti corpul sau chiar sa te sinucizi din cauza Tutunului.

 

15 comentarii

  1. mda..deci cam toata sc noastra o sa moara pe la 40 de ani =))
    ma rog..toti aia din fosta noastra sc pt k anu asta o sa fim la liceu 8->
    =))
    nush dc ma bucur asa k poate nici n`o sa`mi placa :-j
    bhaa..maine avem isto😐
    pmi 8-|
    ti`ai invatat?:))
    >:D< :*

  2. da probabil…
    ei nu realizeaza ca isi pun sanatatea in pericol…
    si da am invatat:D
    >:D<

  3. cum zicea cea din com-ul anterior ( chair daca nu o cunosc ) toti din scoli ovr muri:P mai ales cei din calderon:)) Nu cred ca vrei sa simti mirosul „curat” din baia fetelor in pauza mare:))

  4. oo doamne deci mai speriat :-ss

    nu mai fumez niciodata…

    app cuul articolu :*

  5. Chiar daca n-am trecut prin asta, e foarte greu sa te lasi de fumat:P Ma rog…ai nevoie de foarte multa vointa si de o maimuta care sa-ti ia tzigara idn mana:P:P:))

  6. eh..chiar nu stiam k fumatu dauneaz grav sanatatii….deci akm tre sa ma lupt cu dependenta mea de marijuana…:((

  7. wow time tu dependenta?:))
    cred ca glumesti
    :))

  8. pff….de cocaina m’am lasat….mai urmeaza sa renunt la dependenta de marijuana si coji uscate de banane….doua dintre placerile vietzii :))

  9. hei timee
    eu inteleg ca tu glumesti
    dar poate alti nu:))
    Deci Timee alias Tya glumeste in legatura cu chestiile astea
    asai Timee?
    :>

  10. si sa nu uitam friptura de caine!!! e traditionala in familia mea; o mancam la fiecare Craciun😛 P.S.: i’am urmat sfatul andreei si mi’am luat un chinezoi =))

  11. nuh…nu glumesc…dar de knd am fost la clubul pitipoancelor dependente de droguri, ma simt moolt mai bineee!!! :X:X:X

  12. Timee:))
    ai patit ceva?
    :))

  13. care Timee:))

  14. aa…mi-o ramas numele „WTF?:|:|” ..EH, TOT EU IS:p>:)>:):))

  15. Timeea( Tya)
    colega ta de clasa🙂


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

