Leapsa II

 
 
 
Uite o alta  leapsa imprumutata de la Ly , ( multumesc Ly) Eu trebuie sa continui frazele de mai jos la fel si voi…
 

1.SUNT: alexandra (ale)

2.AS VREA: un bilet la concertul Death cab for cutie…:X
3.PASTREZ:fiecare desen facut de mine..

4.MI- AS DORI: sa devin o pictorita sau de ce nu arhitecta

5.NU IMI PLACE: sa faca alti pe sefi cu mine

6.MA TEM DE: reincarnare( stiu ca nu exista , dar in mintea mea se petrece cu totul altceva:)) )

7.AUD:santierul de lucru de peste drumu:))

8.IMI PARE RAU: cand nu fac ce mi-am propus

9.IMI PLACE : Robert Pattinson

10. NU SUNT: paranoica:))

11.CANT: cand sunt singura

12.NICIODATA: nu voi lasa pe nimeni sa ma conduca…

13.RAR: merg pe afara….( am prea multe chesti mai interesante de facut , decat sa ies pe afara)

14.PLANG: de ciuda …..

15.NU SUNT: inganfata

16.SUNT CONFUZA CAND: sunt cu mama la magazin si ma intreaba ce vreau sa-mi ieie dulce:))

17.AM NEVOIE DE: sonor la calculator( cat mai repede)

18.AR TREBUI: sa imi caut colectia de servetele prin debara (ciudat nu imi mai amintesc pe unde e … cred ca acolo in debara e :-?? ….) :))

19.AS PUTEA: sa imi iua bluza din spatele meu care atarna pe scaunul de la birou( ma rog aproape e pe jos:-j )

 

4 comentarii

  1. Cam cu intarziere, dar fac si eu leapsa asta:))
    Sunt: drakuu>:) Andreea:))
    As vrea: ciocolataaaa:((:((
    Pastrez: toate tampeniile ce pot exista (biroul meu e plin):))
    Mi-as dori: mai mutla ciocoaltaaaX(X(
    Nu imi place: k akm imi tine predici bunikmiu la tel8-|
    Ma tem de: someone…
    Aud: stomacul meu ce vrea ciocolata…:((
    Imi pare rau: de multe lucruri…
    Imi place: ciocolataaaa:X:X:X
    Nu sunt: un om normal:))
    Cant: mereeu:))
    Niciodata: nu voi regreta ca ce a fost facut a fost bien facut:)
    Rar: n-am castile-n urechi:))
    Plang: cand nu ma intelege nimeni.:)
    Nu sunt:…asta o mai fsot o data:-?
    Sunt confuza cand: vreau sa spun ceva dar nu pot, adica pot sa spun ceva dar nu vreau:)) whatever:-j
    Am nevoie de: CIOCOLATAAA:))))
    Ar trebui: sa ma-ntelegeaga ceilalti. adik wtf! pe mine nu ma-ntelege nimeni:))
    As putea: sa spun ca nu-s chiar asa obsedata de ciocolataa:))

  2. hmmm….
    interesante chestile despre tine
    si mie’mi place ciocolata
    ;x

  3. Cui nu-i place:)) [ma rog exista unele specimene..]🙂


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

