Justin Bieber

 

 

 

 

Justin Bieber

 

Este un cantartet care a fost descoperit pe youtube de catre Scooter Braun. Chiar are o voce super faina:x . Este nascut in 14 martie 1994 in Canada. ESte in topul 10 de pe Youtube al vedetelor . Justin este foarte talentat a invatat sa cante de unul singur la pian , tobe , chitara si trompeta, iar acum locuieste in Atlanta , Georgia alaturi de mama lui , in aproprierea lui Braun si Usher…

 

P.S. Vocea lui imi aminteste de vocea unei persoane foarte dragi care ar trebui si ea sa incerce sa-si faca o cariera in muzica are o voce extraordinara ;x … ( Andreea)

 

 

Song;x

 

 

8 comentarii

  1. GOD!!! Esti nebuna cu ultima fraza=)) Anyway….nu te pot convinge eu sa stergi ultima parte, asa ca mai bine tac:)) Pfai, cum arata asta:X:X:X:X:X:X8->8->8-> Ai caramba:)))

  2. da ai dreptate…..
    pffffff
    :X:X:X:X:
    vorba ta ,,Ai caramba ”
    :))

  3. ii bun justin..da nush totusi :-??
    :))
    mi se pare..putin fitos..adik ii vedeta pmi…isi permite..da la kte am citit despre el..:-j
    i s`or urcat prea mult la cap figurile :-j
    si mie nu`mi plac baietii cu figuri >:P
    nu k as avea ocazia vreodata sa vb cu el sau cv..numa zic =))😀
    :))
    dar ca look…arata bn..:))
    >:D< :*

  4. pfff.. Paula majoritatea vedetelor au fite…
    mai ales la varsta pe care o ale el…
    da si la look nimic de comentat;x
    >:D<

  5. pffff …. mda… fitzosii naibii:))) shit-uri :-j ma rog:-j da la cum arata…..:X:X:X….no comment… cine comenteaza, ori ii un baiat gelos ca n-arata si el asa, ori ii o dereglata psihic:)) Ai caramba:X:X

  6. :))
    Andreea gusturile nu se discuta
    ….
    dar recunosc ca arata destul de bine 😀

  7. Baaah……comm-ul ala l-am lasat in 17 februarie:-? Acum mi-am schimbat parerea:)) De cand am vazut un poster cu el k cik iubeste animalele si cu un catel la sub-brat. Paris la feminin:)) Da’ tot arata destul d bn:)):P

  8. da , stiu ca arata bine dar mie imi place si cum canta ;x;x;x


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

