Music

Paramore : dupa cum stiti uni dintre voi este formatia mea preferata , am inceput sa ascult de acum 2 ani.
La inceput am ascultat din prostie , nu mi se parea asa de interesanta cum mi se pare acuma . Este o formatie care sa infintat in anul 2004 , primul lor album lansalt in 2005 care se numeste „All We Know is Falling ” , al doi-lea album lansat in anul 2007  „Riot!” iar al trei-lea album lansat in 2009 „Brand New Eyes „. Membri formatie sunt: Hayley Nichole Williams, Jeremy Clayton Davis, Joshua Neil Farro, Taylor Benjamin York, Zachary Wayne Farro.

New song;x

 
 
 
Death Cab for Cutie : este si ea la randul ei una dintre formatile mele preferate , am descoperit-o acuma recent , insa desprea ea nu stiu asa de multe , stiu doar ca a fost fundata in anlu 1997 ,iar in 2009 a fost pe colana sonora de la NEW moon cu piesa „Meet Me on the Equinox”
 
 
one republic: este o formatie fundata in anul 2002 , au devenit cunoscuti cu piesa ,, Apologize” , formatia este formata din 5 membri .
New song ;x

 

Boys Like Girls: este o formatie alcatuita din 4 membri , a fot fundata in 2005 , este una din formatile pe care le ascul de foarte mult timp doua dintre melodiile mele preferate de la ei sunt „the great escape ” si „thunder”
Song (:

 
 

 
 

 

2 comentarii

  1. stiu melodiile :X si formatiile🙂

    cuul

  2. da sunt melodiile si formatile mele preferate;x
    ;x
    >:D<


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

