Un sfarsit este un Nou inceput IV

Am postat si cea de a 4-a parte , ultima dar nu cea din urma, m-am gandit ca aceasta parte sa fie ultima din lipsa de timp , sunt un pic prea ocupata cu scoala si nu-mi mai ramane timp pentru alte lucruri… sper sa va placa
.

Un sfarsit este un Nou inceput…

Nu aveam nimica cu Bryce, dar pur si simplu nu puteam sa stau sa o privesc defapt sa’i privesc pe ei doi.In a cea noapte dinou l’am visat pe Alec , deja eram obisnuita , facusem ca un fel de obsesie pentru el.De ce oare trebuia sa’l iubesc asa de mult , cand eu defapt trebuia sa’l urasc.Imi tot puneam intrebari in gand care nu aveau nici un raspuns.Soarele ca o minge de foc isi trimise razele catre mine , nu vroiam sa ma trazesc , dar daca nu o faceam aveam sa intarzi la scoala si nu-mi doream asta.
Era o dimineata insorita , cerul era de un rosiatic aprins , incet , incet isi pierea din culoare dand un contras de un albastru pur. Am ajuns la liceu, am urcat scarile in graba pentru a ajunge la timp la ora.Mai erau mai putin de 5 zile pana la ball-ul primaveri. S-a sunat de iesire si am inceput sa ma pregatesc pentru a doua ora , intre timp un baiat pe nume Justin a venit la mine.

-Buna , Tanya!
-Buna , Justin .

Pana sa imi dau seama de ce venise , a inceput dinou sa vorbeasca.

-Tanya….
-Da , Justin?

-Ma gandeam daca ai vrea sa vi cu mine la ball?

Atunci am intalnit privirea lui Alec care ma privea cu nerabdare.Nu vroiam sa merg la ball, dar nu stiam cum sa ii spun lui
Justin fara sa il ranesc.

-Justin , eu nu stiu ce sa zic … eu nu cred ca voi merge .
-De ce nu Tanya?
-Nu ma simnt prea bine , si am mult de invatat , as prefera sa invat.

Justin a plecat , si nici in urmatoarele zile nu a mai vorbit cu mine. Alec a mai incercat sa vorbeasca cu mine , dar nici el nu a reusit.
Cu o seara inaintea ball-uli am iesit afara sa ma plimb , nu ma puteam pune sa dorm. Am mers prin parcul de alaturi care era in fiecare primavara o adevarata comoara , era impodobit cu mii de flori in multe culori , m-am asezat pe o banca si am inceput sa ma gandesc. Nu am fost atenta cand o persoana mai inalta decat mine s-a asezat langa mine. Pana sa-mi intorc privirea cineva mi-a cuprins mana , era asa de fina , bataile inimi mele au inceput sa-mi accelereze, si atunci vocea lui suava a inceput sa vorbeasca.

-Tanya nu te-am parasit niciodata , am fost nevoit sa plec , nu as fi plecat de langa tine daca nu ar fi fost ceva cu adevarat important.
-Si ce ar fi cu adevarat important? Am spus eu , incercand sa-mi controlez emotile.
-Tanya nu stiu cum sa-ti explic este destul de complicat , nu stiu daca tu ai putea intelege si vedea lucrurile cum le vad eu.
-Nu sti de ce sunt in stare. Vocea mea aproape ca soptea.
-Bun, atunci incearca sa fi cat de atenta poti.
-O sa incerc.

Inca ma tinea strans de mana , apoi mi-a soptit la ureche „Te iubesc” , si a inceput sa vorbeasca dinou.

-Ti minte cand ti-am spus ca am mai avut un farate , si a murit la nastere?

Am dat din cap , nu am reusit sa rostesc vreun cuvant.

-Am primit un telefon inainte sa plec , in care o voce rastita a spus ca fratele meu inca traieste , se afla pe patul de moarte in Luxemburg , in noaptea aceea am stat si m-am gandit cum trebuie sa ajung acolo. In dimineata urmatoare am venit la tine si te-am privit pentru ultima oara lundu-mi ramas bun . Cand am ajuns in Luxemburg ma asteptat in fata aeroportului un verisor , am plecat, urmatoarea ora ne-am petrecuto pe drum . Cand am ajuns acolo era o femeie mai in varsta cu un barbat , am coborat din masina iar ei au alerga spre mine , la inceput nu mi-am dat seama ce se petrece. M-au luat de mana si m-au condus in casa , acolo mi-au povestit tot.

Nu puteam spune nimic , era pur si simplu prea fascinata de povestea lui si tot o data ingrijorata, el a tacut pentru o clipa apoi a reluat dinou povestea.

-Am aflat ca eu la nastere am fost rapit si dat unei famili de oameni simpli si ca parinti mei au incercat de nenumarate ori sa ma gaseasca dar au esuat. Aceasata a fost ultima dorinta a fratelui meu sa ma vada langa el , cand va poarasi lumea noastra. Dupa ce au terminat de povestit m-au dus in camera lui , el a inecepu sa zambeasca , ar eu am ramas socat , semana lei cu mine  fata, ochi , culoarea pieli era indentica ca a mea. Am ingenunchiat in fata patului lui iar el a incercat sa vorbeasca dar nu a mai continuat , pentru o fractiune de secunda s-a facut asa de liniste , apoi iara a inceput sa vorbeasca de data asta a dus fraza la bun sfasit. ,, Imi pare rau Alec”. Cuvintele lui imi mai dau tarcolale si astazi prin minte. A mai trait cateva saptamani , era asa de bucuros ca ma aflam langa el. Cand a murit am vrut sa vin incuace , dar parinti mei m-au oprit , in cele din urma am reusit sa-i conving ca locul meu este acolo unde esti tu .

Cand a terminat de vorbit mi-a cuprins fata cu mainile lui fine si si-a apropiat buzele de ale mele apoi ma sarutat , nu imi mia simnteam pulsul inimi , imi batea asa de tare incat credeam ca va exploda.
In dimineata urmatoare eram asa de grabit , ii promisesem lui Alec ca voi merge la ball , ar nu aveam nici o tinuta potrivita, dintro data i-m auzit vocea mamei cum ma striga , am mers in sufrageria iar ea era acolo cu o cutie mare alba prafuita, a deschiso si a scos o roche alba , mi-a daruito mie .

Cand am ajuns la liceu , am intrat in sala balului si o gramada de elevi ma priveau si ma studiau, can l-am vazut pe Alec ca se indreapta spre mine nu ma mai interesat de restul lumi , mi-a cuprins mana si ne-am indreptat spre mijlocul sali sa dansam , si mi-a spus:

-Ti-am mai spus vreodata ca te iubesc?
-Da , i-am raspuns inrosinduma in obraji.

        

 

sfarsit….

4 comentarii

  1. foarte tare:X:X

    suuper
    :X:X

  2. waaiii ce tare ii😡
    super :x:x
    incredibil :))
    total…etc..tot..ii prea faina :))😡
    >:D< :*


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

