Un sfarsit este un inceput Nou II

 
 
Dupa cum vam promis iata ca am postat si continuarea…
 
 
Daca na-ti citit prima parte , atunci punetiva si cititio si pe urma cititi a doua parte ca sa intelegeti…
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 

Un sfarsit este un inceput Nou…

 

 

Am ajuns acolo unde vroiam , era locul meu preferat , simnteam nevoia sa vin aici de fiecare data cand ma apasa vreo durere, nu stiu ce era asa special cu locul asta , dar ma linistea mai mereu. Mi-am lasat genunchi sa mi se inmoaie iar apoi mi-am dat drumul jos pe iarba umeda.Am stat asa cateva minute privind in gol nu puteam sa imi amintesc nimic. De ce era asa cruda viata cu mine? De ce a trebuit sa apara cand eu nu mai simntea nimic pentru el? Erau intrebarile ce mi se amestecau printre ganduri, pana ce am reusit sa le inlatur mi-am dat seama ca nu mai era zi, deja soarele apuse de un sfert de ceas.Nu vroiam sa merg acasa , vroiam sa stau izolata de restul lumi vroiam ca totul sa se sfarseasca o data pentru totdeauna.Imi doream ca eu sa nu ma fi nascut , era mai bine pentru mine, pentru el, pentru toata lumea.Priveam stelele , cum puteau ele sa apara seara de seara in infinitul cer? De ce ma durea atat de tare? Nu trebuia sa ma doara pe mine , pe el trebuia, el ma abandonat , nu eu pe el , dar totusi simnteam durerea lui prin venele mele.De ce ma simnteam atat de viinovata, nu imi dadeam seama cu ce am gresit, imi venea sa tip , dar nu aveam grai si forta ca sa o fac , era un singur adevar inca il mai iubeam, dar nu puteam recunoaste imi era teama ca mi se va intampla dinou ce mi sa intaplat o data .De ce nu puteam sa’l iert pur si simplu si sa trecem mai departe , sa ma ajute sa fac ca durerea mea sa dispara. Eram prea egoista , devenisem asa din vina lui . Mii de gaduri imi venea acuma in minte fara sa vreau , mi-am adus aminte prima clipa cand ne-am cunoscut . Clipa acea a fost asa speciala , cum el a venit la mine si s-a prezentat , la fiecare zambet de a lui tremuram de parca nu mai eram eu , atunci mi-a spus cu vocea lui de inger ca ma vazut cu o seara inaite si ca nu isi mai putea lua privirea de la mine , asa de proasta am fost ca l-am crezut. De ce trebuia sa’l cred ? Daca nu lasi fi ascultat atuncia nu mas mai fi aflat in aceasta situatie acuma.Cum o persoana ca el se putea indragosti de o persoana ca mine? El avea ceva special , chipul , ochi , buzele totul era asa de perfect pe cand la mine totul era pe dos. 

 

10 comentarii

  1. Extraordina:X:X Atept si partile urmatoare:-bd

  2. ii faina😡
    numa k se term cam sec :))

  3. pai , daca asa ti se pare , am sa ma pun sa o modific …
    poate iese ceva mai bine :-??..:D

  4. Uite inca o parte, la fel de frumoasa si de emotionanta…:X:X. Continua sa faci aceasi treaba buna si totul o sa fie mai mult decat ok cu blogul, bravo , te descurci foarte bine.

  5. multumesc de incurajare:)
    >:D<

  6. ce fain ai facut akuma😡
    >:D<

  7. :X:X:X:X suuuper tare :X:X

  8. multumesc🙂


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

