Un sfarsit este un inceput Nou I

 
 
 
 
 

M-am gandit sa fac o poveste in care sa povestes despre o fata pe nume Tanya si un baiat pe nume Alec , nu stiu cat de interesanta va fii , nu am mai incercat sa fac ceva de genu este pentru prima data. Vreau sa-mi spuneti parerile voastre , cine sti poate ar trebui sa mai schimb cate ceva , daca aveti vreo idee spunetimi, orice sfat este bine venit !

 

 

 

 
 

Un sfarsit este un inceput Nou…

 

Un sfarsit este un inceput nou, acestea erau primele cuvintele spuse in soapta cu glasul lui de miere care se auzeau in toata incaperea.Nu mai era ce a fost o data , dar era tot el , ii simnteam prezenta in corpul lui inchis.Avea un regret , vroia sa-si ceara scuze dar nu ma putea privi in ochi . Se vedea ca ii parea rau ca nu ma ascultat de la inceput , dar nu va mai fi niciodata ce a fost . Ma abandonat cand aveam cea mai mare nevoie de el , atunci cand toata lumea mi-a intors spatele a facuto si el , dar tot simnteam ceva pentru el , in sinea mea il iubeam , dar vroiam ca el sa creada cal urasc . Nu vroiam sa se mai apropie vreodata de mine , il respingeam pur si simplu , fara sa ma uit in ochi lui fara ca el sa se uite in ochi mei .M-am intors cu spatele sperand ca el ma va prinde de mana si nu ma va lasa sa plec , dar na fost asa, a stat acolo si ma privit cum plec , cum dispar in ceata . Oare lui chiar nu’i pasa? Am facut mai bine de 5 pasi, bataile inimi mele imi erau numarate , cand ma strigat , a ingenunchiat , si ma implorat sa raman , sal iert. Am aruncat o privire in urma , sufletul mi sa impietrit la auzul cuvintelor lui, dar nu m-am oprit am continuat sa merg , din ce in ce mai repede pana cand mi-am dat seama ca defapt nu mai mergeam, fugeam cu pasi grabiti catre necunoscut.Vroiam sa fiu undeva , imi doream sa fiu in acel loc pe care nu’l gaseam , nu ma puteam gandi la nimic in acel moment aveam nevoie de liniste . Dar unde? Unde trebuia sa merg , incotro trebuia sa alerg?

Aceasta este prima parte , a doua parte o voi posta maine….

 
 
 

7 comentarii

  1. Ii minunat:X:X:X:X:X: Acum ma tii in suspans dupa partea a 2-a:-w:-w Bravo:X:X:X!@>:D<

  2. :X:X:X:X suuuuuper :X:X:X:X deci nam cuvinte:X

  3. ma bucur ca va place:)

  4. pfoai…:x
    o intr…nu exista si partea a 3 nu? :))
    k nu o sa rezist =))
    deci..pff…ii super tare😡

  5. pai defapt cred ca vor exista mai mult de 3 parti:D
    si ma bucur ca iti place
    ….
    partile care vor urma vor fi mai multe sau mai putine depinde de ce inspiratie am:))

  6. Bravo!! Doamne, cat de frumos ai scris! :X:X Imi place foarte mult, m-a emotionat citind…bravo din nou! Scrie in continuare, multe articole si poezioare, ha ha! :))

  7. he , he , he
    ma bucur ca va place , si o sa scriu in continuare daca am inspiratie , depinde si in ce momente sunt:))


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

