Vis

Nu stiu cum o sa vi se para voua aceasta poezie , dar mie mi se pare destul de interesanta!

 
 

 

                          Vis

Fugea prin ceata adanca spre abis
Tranversand cararea pustie spre un vis
Era un vis profund si dureros
Incercand sa-si tina echilibrul pe un drum noroios.

Timpul, ce curgea linistit era raspunsul
Care il indruma cu vointa si cu glasul
La cautarea disperata a unui suflet curat
Dupa care a tanjit si a luptat

Nu era o simpla poveste
Era a lor, si ei o traiau in doua suflete
Distanta era ca un val de nefericire
Apropierea era ca o sageata de iubire.

 

 Vreau sa multumesc persoanelor care au stat treze la ora 1 dimineata sa ma ajute pe mine ca aceasta poezie sa fie terminata atunci cand eu nu am avut inspiratie!

 

 

 

 

10 comentarii

  1. Foarte tare! Bravo, poezia asta radiaza inspiratie si mult talent! Sa mai scrii poezii. Dar, de asemenea, astept si articole, idei interesante, subiecte de dezbatut. Welcome to wordpress, ha ha! Bine, nu eu tre’ sa-ti zic asta, WordPress tre’ sa-ti zica asta. Da’ ma gandeam ca sunt amuzanta. Am fost? :)) (eu zic ca nu)

  2. pff….poezia e suuuuperba da lasa-ma sa o contrazic pe sk8erchick (a.k.a. LIA)….skyrock e cel mai tare site de blogguri :D…in orice caz, sa scrii poezii in continuare. love u :*

  3. ai fost destul de amuzanta Lya, fiecare site de blogurie e bun in felul lui , deci amndoua site-uri sunt la fel de „tari”.

  4. deci e mortala:X:X

    suuuper :X:X

    bravo :*:*

  5. multumesc>:D<

  6. pff si asta ii faina😡
    ii super fain blogu pana akuma si cred k o sa devina si mai fain…
    succes in continuare >:D< :*

  7. multumesc🙂 si eu sper ca va deveni

  8. E super faina:X:X Mie, cel mai mult imi plac ultimele doua versuri:X:X Bravo, ale>:D:D:D< Te iubesc! (ca sa nu spun ca Timeea, pentru ca ar fii sec:P)

  9. Imi place poezia
    M-a fascinat cand am citit-o
    Iti doresc succes in continuare si poate devi si tu o mare celebra :))
    Te iubesc….A ta colega de banca nebuna…=))


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

